15 március 2010

New Kit-Happy Day by Timo Designs


available at scrapinsider

Már kapható a scrapinsider boltjában az új készletem, a Happy Day!!!

20 papír és 80 elem tartozik a készlethez, ezenkívül még két fotó maszk és 5 wordart is van a csomagban. Gyönyörű virágok, levelek, indák, pillangók és még sok-sok kis apró díszítőelem használható fel, szinte bármilyen témájú fotó feldolgozásához. 
Zöld, rózsaszín és sárga árnyalatú különféle papírok, bármilyen vidám és mókás hangulatú oldal elkészítéséhez alkalmasak.

20 and 80 items of the paper stock, in addition, two photo mask and 5 WordArt is in the package. Beautiful flowers, leaves, vines, butterflies and even a lot of little tiny ornaments used in almost any photo-related processing.

Green, various shades of pink and yellow paper, all happy and fun atmosphere, suitable for print.


És akkor a CT-m oldalai/ My CT's pages:
by altalena


by beszteri


by darinka


by  narcicca


by Rebecca Lovell


by szrjudit


by tinci


by yantra/krisz


és egy-két SI CT oldal

by Ányi


by pinkeltje


 és egy OKC-s oldal

by millu
 

Nagyon köszönöm ezeket a csodás oldalakat!!!

És végül az én oldalam. Nem szoktam saját készletből oldalt készíteni, de kedvet kaptam a lányoktól!!



Délután hozok egy kis meglepetést is!!!


Köszönöm, hogy benéztél!!! TFL!!!!!

3 megjegyzés:

  1. Csodálatos ez a készlet és az oldalak is, gratulálok! :)

    VálaszTörlés
  2. Gyönyörű oldalak születtek, gratula! :)

    VálaszTörlés
  3. Köszi szépen,hogy részt vehettem a CT munkában,gyönyörű a készlet.

    VálaszTörlés