19 március 2010

OKC- remember the moment by Timo Designs


Hi girls!!!
I am here with OKC for my new kit, Remember the moment.
I need some talented scrappers who make 1-2 amazing layout using this kit.

Here is the requirements:

* make 1-2 layouts before march 24.
* publish your pages everywhere (blog, and 3 galleries, Scrapinsider, Oscraps, includes DST and the Praise Game).
If you interested please send me an email. (designsbytimo@gmail.com)
If I choose you I'll send you an email!!
Thanks!

Itt az új készletem a Remember the moment.

Keresek néhány tehetséges szkreppert, aki készítene egy vagy két oldalt a készletből.

Akit érdekel, dobjon egy emailt a designsbytimo@gmail.com - ra, akit választok annak küldök emailt.

Nagyon köszönöm!!
És egy kis kedvcsináló!!!


További szép napot!! Have a nice day!!

Köszi, hogy benéztél!!!

5 megjegyzés:

  1. Gyönyörű mind a kettő oldal,na meg a kit is!!

    VálaszTörlés
  2. Wowww, wowww, wowww! Micsoda készlet, micsoda oldalak! Igazi jó kis kedvcsináló! :) FAntasztikus! Gyorsan neki is esek... :D

    VálaszTörlés
  3. Én is kaptam :) rögtön neki is estem, de még nem készült el, simizem kicsit :)

    VálaszTörlés
  4. Én szeretnék, bár még nem készítettem ilyet sosem!
    Küldöm az e-mail-t!

    VálaszTörlés