25 április 2010

Végre, találkoztunk!!

Szuper jól telt a mai nap!!! Végre összejött a nagy találkozó és személyesen is megismertük egymást Judittal és Esztivel. Bár már olyan volt, mintha ezer éve ismernénk egymást, jó érzés volt nem csak online társalogni. ( ami már mindennapossá vált a kis életünkben ) És nem csalódtam, szuperek a csajok!!!!  Mindannyian vittük a kölyköket, sőt Eszti az  egész családdal érkezett és így kedves férjeurát is megismerhettük.
Petra és Dávid rögtön megkedvelték egymást, szaladgáltak és ölelgették egymást.Később csatlakozott hozzánk Eszti és családja. Julcsi még aludt, Beni meg bicózott az apukájával.
Julcsi egy kis tünemény, és igencsak meghazudtolta a hírét. (drága Eszti, biztos, hogy jó gyereket hoztál magaddal????)
Szóval a gyerekek nagyon jól viselkedtek egész nap, megnéztük a halas tavat, piknikeztünk a nagy réten, egyszóval csodásan telt az a pár óra. Remélem lesz még ilyesmiben részünk.
Igazán szépséges volt a mai délután!! Köszi csajszik!!!

Fotókkal nemsokára szolgálok!!



Mindenkinek ilyen szép napot kívánok!!

3 megjegyzés:

  1. De jó ezt olvasni! Micsoda szuper napotok lehetett! Én nagyon várom a fotókat... :D:D

    VálaszTörlés
  2. Én is köszönöm ezt a napot, nagyon jó volt. És igen, jó gyereket vittem, csak elfelejtettem mondani, hogy érdemes művész a kiccsaj. Épp a szende szüzet alakította, Oscar díjra méltóan... :D De ne aggódj, itthon bepótolta!!!! :)

    VálaszTörlés