21 május 2010

Nosztalgiázzunk!!!!!

Tinci egy kis visszatekintős játékra invitált. A 6. legrégebben feltöltött oldalt kell felkereseni a galériák tárházából. Én a DigitalScrapbookPlace-re kezdtem töltögetni az oldalaimat. És mennyire elfelejtettem ezt a galériát, ezer éve nem töltöttem ide.... Majd pótlom is.

Tehát az én 6. legrégebbi oldalam, 2008. november 5.-én lett feltöltve. Te jó ég mennyit változtam azóta...Azért nem rossz kezdőként ugye???? Pedig még az árnyékolás technikáját sem ismertem még, sőt az elemek eredeti méretén sem változtattam, de egy valami már itt is fellelhető, még pedig a PS ecsetek használata.



Annyira régen történt, hogy sajnos nem emlékszem már a készlet készítőjére és nevére. (ha valaki tudja, írja meg lécci)

Ányi révén megtudtam a tervező és a készlet nevét!! És valóban egy klasszikus darabról van szó!!!


És akinek továbbadnám:

1. Szrjudit
2. Beszteri
3. Altalena
4. Ányi
5.Darinka

Köszönöm a játékot, igazán izgalmas volt végignézni a régebbi oldalakat!!!!!

4 megjegyzés:

  1. Ó, de édes oldal! Már felismerhetők benne a Timós jellegzetességek.Köszi, hogy részt vettél a játékban!

    VálaszTörlés
  2. Szerintem szuper oldal volt már ez is! :)

    VálaszTörlés
  3. És kukk be hozzám egy díjra is! :)

    VálaszTörlés