14 október 2010

Dido Designs- 4U2 kit


Dia egy nagyon cuki készlettel jelentkezett.
Imádnivaló kis baglyocskával és rajzos elemekkel
tarkított kit már kapható
az afterfive boltjában.



8 papír és 48 elem tartozik a készlethez.

Dia's new kit is available at A5D.
Sweet owl and drawing elements, some wa,
flowers, frames are in the kit.

The kit includes:
8 papers and 48 elements

My pages


Természetesen használtam jó néhány ps ecsetet, 
radíroztam, halványítottam itt és ott.
A maszkok is saját kreációk.
És természetesen először a fotónak estem neki a
camera raw segítségével, de még azután is
molyolgattam rajta. Az első oldalnál használtam egy ps
actions-t is. (fel kellene írnom, hogy melyiket is..)

Krisz kért meg, hogy részletesebben írjam le, mit, hogy csinálok...
( még jó ,hogy reggelente ezt ovibamenet-jövet ezt néha megtudjuk beszélni...na és milyen
kicsi a világ, hogy egy oviba járnak a gyerekeink...)

Tehát az első oldalnál a sorrend....

Kiválasztottam a kék papírt, alátettem a barnát és ehhez alakítottam a fotót
a már említett camera raw segítségével, és rátettem a papírra.
Itt action-öztem a fotót egy kicsit.
Utána jött, hogy megradírozgattam a fotó széleit, így olyan, mintha maszk lenne.
Előnye ennek a módszernek, hogy teljesen egyedi maszknak tűnik.
Ezután a kék papír alá tettem a kék fotókeretet. És előszedtem néhány
ecsetet és kiradírozgattam a fotó körül, hogy látszódjon a kék keret. 
A kék keretet is megradíroztam.
Természetesen egymáshoz méreteztem a fotót és keretet.
És a radírozásnak köszönhetően tűnik ilyen kopottasnak a fotó és a keret is.
Majd a néhány elemet elhelyeztem a rétegek között.
A legtöbb természetesen a kék papír és a fotó fölé került.
Azután az oldal széleit körbe radíroztam, és oda is tettem néhány elemet.
Miután ez kész, még egyszer a fotóval egy vonalban
végig haladtam egy ecsettel a barna papíron, tehát a kék papír réteg alatt,
fehér színre volt állítva és kb 50%-os telítettsége volt a színnek.
Így olyan, mintha fehéres papír is lenne a rétegek között.
És kész.
Remélem, tudtam segíteni ezzel a minitutoriallal, ha lehet annak mondani.

Szép napot mindenkinek!!






1 megjegyzés: