13 október 2010

Színinspiráció 2.

Az elsőn nem vettem részt. Mármint a scrapbook.hu,
színinspirácós kihívásán.
Most is véletlen kattintottam ide-oda, 
és észrevettem...
Ez sikeredett belőle...



Timo Designs- Beauty Fall kit
available at Scrapinsider
 

Mióta Eszti ajánlotta a camera raw-t,
azóta én is rákattantam.
Eddig is használtam különböző
fotómanipulációt, action-öket, 
de ez valóban más.
Még nem űzöm olyan mesteri fokon, 
de a jó pap is holtig tanul....
Határtalan lehetőségeket rejt magában.
Itt is először a fotónak estem neki, utána jött a maszkolás,
imádom csinálni...
Aztán jöttek a ps ecsetek, ide-oda.
Paca és fröcskölés itt és ott.
Majd a néhány elem és a wordart.
Persze a készlet papírját átszíneztem,
a pillangó és a faág is más színű lett.
De csakis azért, hogy a színskálának megfeleljenek...
Köszönöm a játékot!!

Szép estét mindenkinek!!!


4 megjegyzés:

  1. Timi gyönyörű lett az odlalad! A rögtönzött tutorial kicsit gyors volt ,de azért köszi, megpróbálom én is!!!! :)

    VálaszTörlés
  2. Ez valami nagyon szép lett!! Jól állnak neked ezek a színek.
    És imádom olvasni, hogy más hogy alkot, köszi. :)

    VálaszTörlés
  3. Öregem! Csúcskirály! Kedvencem a két alsó sarok. :)

    VálaszTörlés