11 május 2011

Ilyen vagyok...kihívásra


Roben-Marie Smith
Artsy obsession
Springsing mini kit

Sapimanó által indított: Mindent Magamról 1.
kihívásra készített oldal..

Részletek itt.

Nagyon inspiráló volt a Sapimanó által bemutatott oldal,
főleg a sok-sok írás, felsorolás stb..
Valahogy úgy éreztem, meg kell a feladatot nekem is próbálni.

Nagyon más, teljesen új és szokatlan, hogy
magamról készítsek oldalt.
Az írással, szavakkal már megbarátkoztam, de most kicsit ki kell
tárulkozni, ami számomra nehéz feladat.
Most magamat kell megmutatnom..


Minimálnak indult...egy  fotó rólam, kivételesen, meg néhány
paca kezdetnek...maszkolás, egy-két elem..
De nem jó, nem tetszik, nem az igazi.
Legalább 3 félig kész oldal landolt a kukában.
Újra kezdem...egy fotó, meg még egy, 
aztán találtam még egy egészen tűrhetőt, 
persze vagdosom, retusálom egy picit.
Aztán lett öt fotó. Uram atyám..rólam 5 fotó???
Lehetetlen gondoltam, magamról nem szoktam oldalt készíteni,
vagyis nagyon ritkán, akkor is egy mini fotóval és kész...
És akkor hova tegyem a fotókat?
(Mindig Dávidról, vagy az adott készlethez 
keresgéltem és használtam fotót.)

Sokáig rakosgattam, méreteztem őket, míg végül
ennél a felállásnál maradtam.
Jönnek az ecsetek, színek és a kedv és ihlet is
megérkezett.
Ráakadtam Roben-Marie egy-két készletére és
így már lőttek a minimálnak.
(menet közben, az jutott még eszembe, hogy
vajon a gyerekeim is így fognak rám emlékezni?)

Nem vagyok egy nagy journalista, de most valahogy jól esett
írogatni.
Külön örültem, hogy használhatom a sok begyűjtött 
betűtípust, és
Roben-Marie betűit is.
Aztán jöttek az elemek, varrások.
És a végén még néhány ecset...
A végeredmény? 
Döntsétek el Ti!!!

Szép napot mindenkinek!!





3 megjegyzés:

  1. Ez annyira szuper lett Timi, végigböngésztem, imádom, annyira jóóóó, hogy megcsináltad. ÉS menni mindent megtudtunk rólad! Hajrá!

    VálaszTörlés
  2. Ez állatira jó lett Timo!! Ahogy felépítetted, és elmesélted... köszi! Nálam csillagos ötös! :-)

    VálaszTörlés
  3. Nekem nagyon bejövős ez az oldal, a felsorolásnál bőszen bólogattam is elég sok pontban:-).
    Dudli forever és jók a fotók is!(ahh, nekem is nagyon kéne már scrappelni, de most is csak olvasgatok, ahelyett, hogy ollót fognék, hiába alszik az aprónép én is punnyadok-hehe).

    VálaszTörlés