29 július 2011

Újabb fotómolyolások..............Florabellával












PS actions - Florabella B&W, vintage


A srácok alszanak, az eső zuhogott délután,
bár most már süt a nap.
Még egy kör a játszóra, ha felkeltek a srácok!!!
Hirtelen támadt szabadidőmben
fotókat keresgéltem, egy kis molyolás,
ez lett a végeredmény.
Órákat tudnék eltölteni ezzel, de sajna
nincs időgépem, igazán feltalálhatná már valaki....
de erre még várnom kell. Marad az időbeosztás...és azon
tanakodom más hogyan csinálja???
Kár, hogy a Discovery-n erről a témáról nem készítenek filmet.
Amúgy néha megnézem a Hogyan csinálják? c. sorozatot, mert roppant
érdekes dolgok vannak benne. Elgondolkodtató, hogy hogyan is kerül a fogkrém a tubusba, 
vagy hogyan lesz a birka bundájából szőnyeg...
Na, jól elkalandoztam...

Szép napot mindenkinek!!!

2 megjegyzés:

  1. Csodás fotók és manipulálások!

    VálaszTörlés
  2. Annyira irigylem ezeket a fekete-fehér fotókat,nekem nem sikerül ilyen csodás élesre.Na ezen én is szoktam gondolkodni(többek között)ezt hogyan lehet csinálni.: :D :D
    nagyon helyesek a gyerekek

    VálaszTörlés