03 augusztus 2011

PS actions by Night Fate Winter Vintage



Régi-új kedvencemet vettem elő a PS action-ök terén.
Night Fate rengeteg, állati klassz action-öket készít.
Az előbbi fotónál ezt az ACT-t választottam, azon belül is
először az alap fotót a cyan-yellow kettőssel megbabráltam,
utána pedig a red-brown kettőssel véglegesítettem.
Így egy kis színt, élességet kapott az eredeti fotó,
nekem jobban tetszik így.

Nagyon minimálisat változtat a fotón, de ennyi elég is.
Ez az eredeti fotó, kicsit méretre vágva.




Night Fate - Winter Vintage

(Deviantart.com) 

Itt a Deviantart-on rengeteg sok PS actions található,
akinek van kedve kísérletezzen bátran!

És még egy megbütykölt fotó...


Szintén Night Fate cuccával.


(PS action by Night Fate - set 124 Muted Colors / green-white) 


download




Szép estét mindenkinek!!



3 megjegyzés:

  1. Gyönyörűek lettek!! Tényleg, nagyon sok action- van ott, lehet szemezgetni! :)***

    VálaszTörlés
  2. Én is Night Fate action-öket használok, imádom őket!
    Szuperek lettek a fotók, klasszul néznek így ki!

    VálaszTörlés