23 november 2011

Könyvtündér és a fészbuksi lájkolós verseny

Egy kedvenc fotóval jelentkeztem egy Facebook-os, lájkolós játékra a Könyvtündér oldalán.
Még soha nem jelentkeztem fotóval semmilyen játékra, de most gondoltam belevágok. 
Nem csak a díjakért, bár jó lenne helyezést elérni, hiszen Dávid imádja a könyveket és jó lenne egy-két új szerzemény a könyvespolcára, csak kíváncsiságból, másnak is tetszik e a fotó.
Íme:


A feladat egyszerű: lájkolni kell Könyvtündér oldalát és utána Dávid fotóját.
Köszönöm mindenkinek, aki már szavazott és aki még csak ezután fog. Két kattintás és pár másodperc az egész.

Szép napot mindenkinek!!!


2 megjegyzés:

  1. mivel tetszik a kép, ezért tőlem is ment egy szavazat! ;)

    VálaszTörlés
  2. Dávid szeme, tekintete, arcocskája egyszerűen gyönyörű! Fején az a kalap, szóval.... a fotóst is dicsérem!!! Örömmel nézegettem a fotót és azért megnéztem a többit is! Nálam Ti vagytok a nyerők!

    VálaszTörlés