Reactiválás, avagy leporoltam a régi elfeledett blogomat.

szeptember 17, 2024

Miután felhagytam a digitális scrapbooking minden formájával, évekig semmit sem alkottam, amihez számítógép vagy internet szükséges. De pár éve újra leültem a gép elé, hiányzott a digitális alkotás, így neki kezdtem újra alkotni. Gondoltam felélesztem ezt a blogot, meglátjuk milyen forgalmat fog generálni. Mérföldkő poszterek és ovis-bölcsi tablókat kezdtem készíteni. Regisztráltam a meska.hu-ra és újraindítottam magam. TimoDesigns néven indítottam a boltot. Aztán elkezdtem névreszóló, egyedi, mikulás zsákok mintáját kezdtem tervezni, főleg magyarul ( nyilván nem saját az ötlet, etsy-n már évek óta nagyon menő dolog ) és már fizikailag is meg lehet vásárolni a zsákokat ( 3 éve legalább ) minden. Kézműves is lettem, nem csak designer. Vállalkozásom már volt, adott lett a dolog. Szezonális ugyan, de nagyon szeretem csinálni :) Jó érzés a pozitív visszajelzéseket olvasni :)

Még több minta itt található! https://www.meska.hu/shop/TimoDesigns

You Might Also Like

0 megjegyzés

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images

Oldalmegjelenítések száma az elmúlt hónapban