06 április 2009

staféta (kép egymásnak)



Nagyon köszönöm Jankának ezt a gyönyörű oldalt Dávidról. Jó más szemszögéből is látni a legdrágább kincsemet.


A következő oldal pedig Timcsocának készült, kisfia Márk látható a fotón.


Papers and flower element by Carrie Stephens SD-lime-delight
WA by LieN citrusbreeze
Elements by LieN citrusbreeze
Element by Timounette Kit Promesse printaniore
Mask by Akizo


Izgalmas játékban volt ismét részem a scrapbook.hu oldalon. Oldalt kellett készíteni egymásnak. De most liftelni is kellett, hiszen az első kapott fotót az utolsótól, és a kész oldalt kellett tovább küldeni egy fotóval együtt a másodiknak, és így tovább...
A mi sorunkat én kezdtem és Timcsoca küldött nekem fotót. Én adtam tovább a stafétát Jankának.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése