28 november 2009

Freebie-ajánló-Glitter Christmas by Timo


download
download
download
download


Legújabb freebie-met szeretném most ajánlani nektek. Egy jó kis karácsonyi készletet próbáltam készíteni.
Segítségül hívtam Esztert és Brigit, hogy készítsenek belőle egy oldalt. És olyan segítőkészek voltak a lányok, hogy szorítottak egy kis időt nekem is. Mondhatom elámultam, amikor megláttam az oldalaikat. Nagyon köszönöm lányok!! Csodásat kreáltatok!!!!
Remélem másnak is tetszeni fog!!!

Mutizom is gyorsan!!

beszteri



Altalena




További szép napot mindenkinek!!!

13 megjegyzés:

  1. Nagyon ügyi vagy! szuper a készlet és csodás oldalak születtek belőle!

    VálaszTörlés
  2. Ó, woww és hú, nem találok szavakat! Gratulálok, nagyon-nagyon ügyi vagy!!!

    VálaszTörlés
  3. Nagyon jó kis készletet készítettél és szuper oldalak készültek belőle. :)))

    VálaszTörlés
  4. Thank you so much for this Freebie. I want to let you know that I posted a link to your blog in CBH Digital Scrapbooking Freebies, under the Page 1 post on Nov. 28, 2009. Thanks again.

    VálaszTörlés
  5. Köszi Timo! Jó kis készlet :)

    VálaszTörlés
  6. Thank you for making this and giving it to us. It is beautiful!

    Hugs!

    Anisah

    VálaszTörlés
  7. Thank you for freebies. Link on your post was added to Lori's freebie list

    VálaszTörlés
  8. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  9. Hű,de klassz freebie!!! Köszi szépen!!! :)

    VálaszTörlés
  10. Csodás a készleted, nem csoda, hogy ilyen szépeket csináltak vele a csajok. :)

    VálaszTörlés