18 február 2010

CT February Leap by Jopke D.

Éppen szrjudit blogját olvasgattam, hogy mennyire szeret Jopkénál lenni. Csatlakoznom kell hozzá, nekem is Jopke CT-je volt az első, és mondhatom nem bántam meg. Persze Judit ajánlotta, hogy próbáljam meg. Azóta sok-sok minden történt a világban és gondolom mindannyiunk életében, de nekem a legfontosabb, hogy Judittal igazán jó barátságba kerültünk. ( remélem Judit, te is így gondolod). De kicsit elkanyarodtam a témától.
Szóval Jopke egy új készlettel jelentkezett, Febrary Leap.

Kapható a twolittlepixel boltjában.



FEBRUARY LEAP contains 8 papers, an alpha and 27 elements and is available exclusively at
TWO LITTLE PIXELS!
Remember that after receiving 2LP's newsletter (on Fridays) this kit is 25% off during 24 hours.

 A készlet megnyerhető, csak egy kommentet kell hagyni Jopke blogján. És itt legalább megcsodálhatjátok Jopke CT-jének csodálatos oldalait!!!


Két oldalt készítettem, most igazán minimál stílusban, mint a kezdetekkor.




És még egy újdonság is megjelent Jopkétól, egy holland nyelvű wa csomag. Kapható a Digiscrap.nl-boltjában. Nemsokára mutizom mit is készítettem belőle.


                             Jopke D. - Over Liefde available exclusively at Digiscrap.nl
 
 
És akkor még egy feebie-t ajánlok nektek. Újra hozzáférhettek Jopke - Carpe Diem wa csomagjához.
Letölthető Jopke blogjáról.
 
 
És még mindig Jopke. A Blog4Scrap-en olvashattok egy interjút Jopkéval. Jó volt még jobban megismerni a főnököt!!:D:D:D:D
Itt vár rátok egy játék, Jopke egyik oldalát kell liftelni, remélem sikerül nekem is elkészítenem az oldalt!!

1 megjegyzés: